Інформація про заклад

/Files/images/DSCN7630.JPG

Повна назва Слобожанський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 3 Слобожанськоїї селищної ради, Чугуївського району, Харківської області
Скорочена назва Слобожанський ЗДО № 3
Тип ЗДО Загального розвитку
Форма власності Комунальна
Тип місцевості Сільська
Поштова адреса 63460, Харківська обл., Чугуївський р-н, сел.. Слобожанське, вул. Ярослава Мудрого 5
Директор ЗДО Кліментьєва Ольга Олександрівна
Мова навчання Українська
Кількість персоналу 24
Кількість дітей 75
Кількість груп 4
Режим роботи 12 годин
Групи цілодобового перебування немає
Телефони (05747)5-23-32
E-mail dnz3.smt@gmail.com
Сайт komsomolske-zm-dnz3.edu.kh
Нормативна наповнюваність 75 дітей
Прийнятих заявок 36
Історія закладу Комсомольський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№ 3 створено в 1960 р. Розраховано на 4 групи загального розвитку. Засновник дошкільного закладу – виконком Комсомольської селищної ради.
На підставі рішення Комсомольської селищної ради XXVII сесії VII скликання №507-VІІ від 21.09.2017 року Комсомольський дошкільний заклад (ясла-садок)№3 перейменовано в Слобожанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№3
-виконавчий комітет Комсомольської селищної ради. На підставі рішення Комсомольської селищної ради LXI сесія VII скликання № 1079-VII від 24. 10.2019р. Комунальний Слобожанський ДНЗ (ясла-садок)№3 переіменовано на "Слобожанський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок)№3 Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області" (скорочена назва Слобожанський ЗДО №3)
Основні досягнення - участь в обласному конкурсі «Садочок року» -2010 рік - результативна участь педпрацівників у обласній виставці - презентації педагогічних ідей і технологій-дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів
- Грамота творчому колективу вихователів за активну участь у Всеукраїнській акції "Виховуємо в дітях доброту". Київ 2014р.;
- участь у Всеукраїнському конкурсі "Вихователь року" Харків 2015р.
- диплом ІІІ ступею ХХІІ обласної виставки - презентації педагогічних ідей та технологій . Робота за темою " Взаємодія сучасної сім'ї та дошкільного навчального закладу, як необхідна умова продуктивності в вихованні підростаючого покоління" Харків 2015р.
- диплом ІІІ ступеню ХХІІ обласної виставки - презинтації педагогічних ідей та технологій. Робота за темою " Формування екологічної культури дошкільників в сучасному дошкільному закладі "Врятуємо світ сьогодні, щоб було чим милуватися завтра" Харків 2015р.
- друкована стаття журнал "Дошкільне виховання" №11. 2015р "Коли носик допомоги просить" (вих. Гордієнко Н.М.)
- ІІІ місце у фотоконкурсі за ініціативи Федирації профспілок України " За гідне життя людини праці" Київ 2016р.


ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Державна освітня політика у 2023/2024 навчальному році спрямовується на модернізацію системи освіти, гуманізацію, індивідуалізацію освітнього процесу з орієнтацією на європейські цінності та стандарти, з урахуванням соціально-економічної ситуації в Україні. В її основу покладено пріоритетність дошкільної ланки, а головним завданням визначено своєчасне становлення і повноцінний цілісний, збалансований розвиток життєво компетентної особистості з раннього дитинства.

НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

-Закон України «Про освіту»

-Закон України «Про дошкільну освіту»

-Закон України «Про охорону дитинства»

-Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку.

-Базовий компонент дошкільної освіти.

-Лист МОН України від 16.03.2021 №1/9-148 «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»

-Лист МОН України від 28.02.2013 №1/9-152 « Про розроблення програм для дошкільної освіти»

-Лист МОН України від 09.12.2019 №1/9-750 « Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти»

-Лист МОН України від 19.04.2018 №1/9-249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

-Наказ ДСЯОУ № 01-11/71 від 30.11.2020 року «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»

-Наказ МОН України від 09.09.2022 № 805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників»

-Лист МОН України від 14.08. 2023 № 1/12038-23 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році»

-Лист МОН України від 21.08.2023 №1/2490-23 «Про окремі питання діяльності ЗДО у 2023-2024 навчальному році»




Педагогічні працівники дошкільної галузі активно обговорюють нові законопроекти «Про освіту»,«Про дошкільну освіту»,які визначать основні зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій освіті, а також в освіті дорослих.

У статті 9 закону України «Про освіту» відмічено, що однією з форм здобуття освіти є дистанційна форма здобуття освіти. Вона визначається як індивідуалізований процес здобуття освіти ,який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Пріоритетні напрямидіяльності ЗДО в 2023/2024 навчальномуроці:

1.Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2.Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами.
4.Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей.
5.Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.

Серед засобівосвітнього впливу на дитячу особистість –творча гра(сюжетно-рольова, конструкторсько-будівельна, театралізація, драматизація), а такожхудожня література(фольклор, авторські твори) іробота з дитячою книжкою.

Особливістю освітньо-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість.Ефективність освітньо-виховної роботи досягається на основі надання таким дітям якісної корекційної допомоги у взаємодії вихователів, асистентів вихователів (в інклюзивних групах), корекційних педагогів і батьків.

Посилюється увага до організації взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками вихованців. Основними векторами цієї роботи є залучення батьків (осіб, що їх замінюють), інших членів родин вихованців до участі в освітньому процесі закладу.

Покращенню якості управління на рівні самих закладів дошкільної освіти і органів управління освітою на місцях сприяє оптимізація управлінської діяльності, переведення її на рейки партнерства і паритету, довіри педагогічним колективам.

з метою прогнозування шляхів розвитку слобожанському ЗДО №3, діагностування, надання інформації про стан організації життєдіяльності дітей, стимулювання творчої активності, вдосконалення системи моніторингу в закладі у 2023 - 24 нр розроблено:

1. Внутрішня система забезпечення якості освіти Слобожанського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №3 Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області.

2. Структура внутрішньої системи забезпечення якості освіти Слобожанського ЗДО №3.

3. ПОЛОЖЕННЯ про систему забезпечення якості освіти Слобожанського ЗДО №3.

4. ПОЛОЖЕННЯ про дотримання академічної доброчесності працівниками ЗДО №3.

5. Зміст системи забезпечення якості освіти Слобожанського ЗДО №3.

Кiлькiсть переглядiв: 1919

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.