/Files/images/DSCN4705.JPG

Починаючи з 2012 року колектив дошкільного навчального закладу визначив морально-етичний напрямок діяльності як провідний. У зв’язку з цим велика увага приділяється створенню розвивального середовища у кожній віковій групі. Активно впроваджуються інноваційні педагогічні технології та передовий педагогічний досвід.

Відповідно до п.2 ст. 11 Закону України «Про освіту» діти старшого дошкільного віку обов’язково охоплюються дошкільною освітою відповідно до стандарту дошкільної освіти.

Основними завданнями та напрямки роботи на 2023 - 2024 навчальний рік є:

У процесі організації освітньої діяльності в дистанційному форматі педагогічні працівники ЗДО мають:

Формувати у дітей дошкільного віку соціально – громадянської компетентності. Актуальним напрямом у цьому контексті виступає національно – патріотичне виховання.

Організація освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 навчальному році буде здійснюватися за гуманітарним напрямом та буде спрямована на реалізацію таких завдань:
· створення умов для фізичного, духовного, психічного та соціального благополуччя дітей;
· вдосконалення якості освітнього процесу шляхом системного аналізу та вирішення завдань формування соціально-моральних цінностей особистості;
· сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів шляхом самоосвіти та участі у різних формах методичної роботи;
· впровадження сучасних методів та інноваційних технологій у взаємодії з родинами вихованців, з метою забезпечення запитів батьків, надання допомоги у вихованні і розвитку дітей.

Пріоритетні напрями діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році:

1. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2. Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами.
4. Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей.
5. Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.

Основними завданнями та напрямки роботи у 2020– 2021навчальному році були:

Проблема, над якою працював колектив 2020 – 2021 навчальному році:

«Розвиток професійної компетентності педагога щодо формування ціннісних орієнтацій особистості»

Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2019/2020 н.р., досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив у наступному 2020/2021 н.р. буде спрямовувати свою діяльність на розв’язання основних пріоритетних завдань:

1. Виховання у дітей патріотизму, як моральної якості у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку;

2. Забезпечення розвитку комунікативно – мовленнєвих здібностей та активізація творчих здібностей дошкільників для спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.

3. Формування основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку. Оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності;

4. Забезпечення непереривності освіти, координації діяльності дошкільного навчального закладу та початкової школи через реалізацію принципу наступності в умовах нової української школи.

Завдання на літній оздоровчий період.

1. Створити умови, що забезпечують охорону життя і здоров'я дітей, попередження захворюваності і травматизму.

2. Реалізувати систему заходів, направлену на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навиків.

3. Здійснити педагогічну і санітарну освіту батьків по питаннях виховання і оздоровлення дітей в літній період згідно Санітарного регламенту.

Кiлькiсть переглядiв: 1240

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.