Інформація про заклад

/Files/images/Изображение 335.jpg"День знань"

Повна назва Слобожанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 3 Комсомольської селищної ради, Зміївського району, Харківської області
Скорочена назва Слобожанський ДНЗ (ясла-садок) № 3
Тип ДНЗ Загального розвитку
Форма власності Комунальна
Тип місцевості Сільська
Поштова адреса 63460, Харківська обл., Зміївський р-н, сел.. Слобожанське, вул. Ярослава Мудрого 5
Завідувач ДНЗ Осовська Віта Юріївна
Мова навчання Українська
Кількість персоналу 22
Кількість дітей 105
Кількість груп 4
Режим роботи 12 годин
Групи цілодобового перебування немає
Телефони (05747)5-23-32
E-mail dnz3-ksm@i.ua
Сайт komsomolske-zm-dnz3.edu.kh
Нормативна наповнюваність 75 дітей
Прийнятих заявок 42
Історія закладу Комсомольський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№ 3 створено в 1960 р. Розраховано на 4 групи загального розвитку. Засновник дошкільного закладу – виконком Комсомольської селищної ради.
На підставі рішення Комсомольської селищної ради XXVII сесії VII скликання №507-VІІ від 21.09.2017 року Комсомольський дошкільний заклад (ясла-садок)№3 перейменовано в Слобожанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№3
Основні досягнення - участь в обласному конкурсі «Садочок року» -2010 рік - результативна участь педпрацівників у обласній виставці - презентації педагогічних ідей і технологій-дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів
- Грамота творчому колективу вихователів за активну участь у Всеукраїнській акції "Виховуємо в дітях доброту". Київ 2014р.;
- участь у Всеукраїнському конкурсі "Вихователь року" Харків 2015р.
- диплом ІІІ ступею ХХІІ обласної виставки - презентації педагогічних ідей та технологій . Робота за темою " Взаємодія сучасної сім'ї та дошкільного навчального закладу, як необхідна умова продуктивності в вихованні підростаючого покоління" Харків 2015р.
- диплом ІІІ ступеню ХХІІ обласної виставки - презинтації педагогічних ідей та технологій. Робота за темою " Формування екологічної культури дошкільників в сучасному дошкільному закладі "Врятуємо світ сьогодні, щоб було чим милуватися завтра" Харків 2015р.
- друкована стаття журнал "Дошкільне виховання" №11. 2015р "Коли носик допомоги просить" (вих. Гордієнко Н.М.)
- ІІІ місце у фотоконкурсі за ініціативи Федирації профспілок України " За гідне життя людини праці" Київ 2016р.


ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Державна освітня політика у 2016/2017 навчальному році спрямовуєтьсяна модернізацію системи освіти, гуманізацію, індивідуалізацію освітнього процесу з орієнтацією на європейські цінності та стандарти, з урахуванням соціально-економічної ситуації вУкраїні. Вїї основу покладено пріоритетність дошкільної ланки, аголовним завданням визначено своєчасне становлення і повноцінний цілісний, збалансований розвиток життєво компетентної особистості з раннього дитинства.

Педагогічні працівники дошкільної галузі активно обговорюють нові законопроекти «Про освіту»,«Про дошкільну освіту»,«Концепцію Нової школи»,яківизначать основні зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій освіті, а також в освіті дорослих.

«Організація освітньої роботи вДНЗу 2016/2017н. р.здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (2015р.),Положення про дошкільний навчальний заклад (2003р. зі змінами), нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (2016р.), чинних комплексних та парціальних програм.

Пріоритетні змістові напрямиосвітнього процесу вДНЗ у 2016-2017н.р.визначаються з урахуванням потреб сьогодення упосиленні складовихсоціально-морального, емоційноціннісногорозвиткудітей,покращенняїхньогофізичного, психічногоздоров`я.

Ключові пріоритетиосвітнього процесу у новому навчальному році такі:

-національно-патріотичне виховання;

-економічне виховання;

- формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми,дорослимилюдьми;

-музичне виховання;

Серед засобівосвітнього впливу на дитячу особистість –творча гра(сюжетно-рольова, конструкторсько-будівельна, театралізація, драматизація), а такожхудожня література(фольклор, авторські твори) іробота з дитячою книжкою.

Особливістюнавчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами є йогокорекційна спрямованість.Ефективність навчально-виховної роботи досягається на основі надання таким дітям якісної корекційної допомоги у взаємодії вихователів, асистентів вихователів (в інклюзивних групах), корекційних педагогів і батьків.

Посилюється увага до організації взаємодії дошкільного навчального закладу з батькамивихованців.Основними векторами цієї роботи є залучення батьків (осіб, що їх замінюють), інших членів родин вихованців до участі в освітньому процесі закладу.

Покращенню якості управління на рівні самих дошкільних навчальних закладів і органів управління освітою на місцях сприяє оптимізація управлінської діяльності, переведення її на рейки партнерства і паритету, довіри педагогічним колективам.

Одне із ключових питань – інноваційна діяльністьу дошкільних навчальних закладах».

(витяг з Листа МОН України «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році» від 16.06.2016 №1/9-315).

Нормативно-правове забезпечення управління дошкільною освітою

·Закони України: «Про освіту»(1996р.);

«Про дошкільну освіту»(2001р.);

·«Про охорону дитинства»(2001р.);

Конвенція про права дитини(1989р.);

·Положення про дошкільний навчальний заклад (зі змінами) (2003р.);

·Положення про навчально-виховний комплекс «ДНЗ – ЗНЗ» (2003р.);

·Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу(2010 р.);

·Положення про батьківські комітети (ради) дошкільного навчального закладу(2011р.);

·Примірне положення про Консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, дітей, які виховуються в умовах сім’ї (2011р.);

·Щодо терміну перебування дітей, які досягли шестирічного віку, у дошкільних навчальних закладах(2011р.);

·Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах(2015р.);

·«Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Заходів національно-патріотичного виховання дітей та молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах"(2015р.);

·Щодо сприяння розвитку мережі дошкільних навчальних закладів (груп) різних типів та форм власності"(2016р.)

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.